New Born

מאז שהתפתחה אצלי האובססיה לאופנה אני חולמת לפתוח בלוג אופנה.
 בתיאוריה זה נשמע נורא פשוט,  "מה את רק נכנסת לבלוגר ופותחת לך בלוג,פוף!כמה קל" אבל תמיד יש אבל. אבל אם לא יאהבו מה אני לובשת?אם לא יאהבו איך אני נראת?אם סתם יקללו אותי כי אני חופרת?הרי בסופו של דבר יש שתי אופציות, או שהבלוג יהיה להצלחה מסחררת(באופציה הנסחפת ביותר של עצמי)ואני אצליח לקדם את עצמי דרכו.....או שסתם אני אצא עוד פרחה שבטוחה שהיא מתלבשת יפה.
אז אמרתי לעצמי אוקיי, גם עם הצלחה מסחררת וגם עם סתם לצאת אהבלה אני יכולה להתמודד 
אז למה לא?
אז אפשר להגיד כאן שאומנם אני מתלבשת אבל נפשית אני מתפשטת, אז איהיו זהירים עם הנשמה הטהורה והרגשנית שלי(או שסתם תרחמו עליי כי אני מבקשת)
אז הנה לכם האאוטפיט הראשון:




שמלה שהוסב לחולצה-yanga/מכנסונים-h&m/חגורה-aldo/נעליים-factory 54/תיק-רוני קנטור

את הציפורני גלקסיה שלי לא זוכרת איך עשיתי אבל כאן יש טוטוריאל ממש נחמד:
http://www.youtube.com/watch?v=DJjBRvf1rR8

זה הכל להיום...נתראה בפעם הבאה!
CIAO CIAO

This entry was posted on Monday 13 August 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply