Bohemian Mood

   לאחרונה עם כל החום שאופף אותנו, קשה למצוא אאוטפיט שיהיה מספיק אוורירי חוץ משמלה.ֿ
ואז נזכרתי באוברול שהיה לי וממזמן לא לבשתי אותו, החלטתי לשלב אותו עם חולצת שיפון כדי לא להכביד מדי, הנעליים מהפוסט הקודם(אומנם אני חולת נעליים אבל כמו כולן יש לי את הפייבוריטים שלי) וקצת אקססוריז!
לפניכן התוצאות





סרט ראש-asos/חולצת שיפון-zara/אוברול-noname/תיק-nine west/חגורה-h&m/משקפי שמש-prada/צמיד-ממקסיקו

בהמשך לאאוטפיט אני רוצה להמליץ על אתר שדרכו קניתי את התיק שלי, שביחס לניין ווסט עלה לי ממש בזול!(בסביבות ה150 שקל) קוראים לו
OVERSTOCK
ויש שם מלא תיקים, בגדים ואקססוריז בהנחות מטורפות!תזהרו כי הדמי משלוח רצחניים אבל אם קונים ביחד כמה בנות אפשר להתחלק וזה שווה.
בכל מקרה שיהיה לכן ולכם המשך שבוע מקסים!
CIAO CIAO

This entry was posted on Wednesday 15 August 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply